czwartek, 5 grudnia 2013

The Versatile Blogger, cz. 2

***

Przyznam szczerze, że troszkę wzbraniałam się przed kolejnymi zwierzeniami, gdyż raz już to uczyniłam TUTAJ :) Jednak kiedy zobaczyłam, że zostałam wyróżniona do Versatile Blogger kolejny raz i to przez trzy, wspaniałe blogerki: Matkę Wariatkę z Świata Szymka, Karolinę z Dzieciństwo Panny M oraz Elenkę z Mommy life.

Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za te miłe wyróżnienie :*


Oto 7 rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiecie:


1. Uwielbiam kawę i to w każdych ilościach. Kocham jej smak (musi być z mlekiem) i aromat. Nawet w ciąży nie potrafiłam się jej oprzeć :)

2. Lubię słodycze, a najbardziej krówki… te ciągnące się metrami szczególnie :)

3. Jestem choleryczką i odkryłam to dopiero niedawno :) Uparciuch i złośnica ze mnie straszna, a najlepiej wie o tym mój biedny mąż :/

4. Jeśli już mowa o moim mężu to muszę Wam zdradzić, że poznałam go jedenaście lat temu (!) w internecie, na międzynarodowym chat’cie. Wtedy nawet do głowy mi nie przyszło, że kilka lat później będzie moim mężem.

5. Mój tata jest nauczycielem fizyki i to właśnie dla niego zdawałam maturę z fizyki (na 4+ :) ), mimo iż raczej jestem humanistką. Był ze mnie dumny!

6. Kiedy miałam 15 lat, tata pozwolił mi pierwszy raz usiąść za kierownicą i przejechać się po lesie. Już wtedy pokochałam jazdę samochodem i kiedy tylko osiągnęłam odpowiedni wiek, zapisałam się na prawko. Jeżdżę już 12 lat :)

7. Uwielbiam upały i słońce. Mogłabym mieszkać w krajach, gdzie temperatura przekracza 30 st C i byłabym przeszczęśliwa. Nie cierpię, kiedy jest mi zimno!

Mam nadzieje, że nie zanudziłam Was za bardzo?! ;)
 

Za to bardzo jestem ciekawa odpowiedzi:








oraz każdego, kogo ominęłam, a chętnie dołączyłby do zabawy :)


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz