poniedziałek, 2 grudnia 2013

Doczekałam się!!! :)

***
@ 26.03.2013r.
Hip, hip hurraaaa!!! Nareszcie doczekałam się tego pierwszego, magicznego i najcudowniejszego słowa wypowiedzianego przez mojego Maluszka!
"Mama"
Czasami brzmi też:
"Maaaaammmaaaaa"
Ale za każdym razem brzmi równie pięknie i sprawia, że czuję się mamą przez duże M. Swoisty miód na moje serce... :)
Oprócz "mama", smyk potrafi też powiedzieć "baba" i "tata", a może to bardziej "dada"... Niemniej jednak serducho taty też mocniej wtedy bije i sprawia, że się uśmiecha :)
Cudowne są te dni, kiedy synek pokazuje nam jak ładnie się rozwija, co potrafi... Szkoda mi, że ten czas tak szybko ucieka, dlatego staramy się wydusić z każdej chwili, minuty czy sekundy spędzanej wspólnie z Maluszkiem, jak najwięcej.

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz