poniedziałek, 2 grudnia 2013

Konkurs z okazji Dnia Dziecka!!!

***
Dzień Dziecka tuż, tuż! Z tej okazji na moim blogu konkurs z atrakcyjnymi nagrodami!!! :)
Dwie osoby mogą wygrać! I miejsce otrzyma nagrodę główną ufundowaną przez firmę MAM Baby. Jest to atrakcyjny zestaw sztućców dla malucha i snack box z najnowszej linii produktów MAM.


II miejsce ma szanse wygrać nagrodę niespodziankę zafundowaną przez PamperMamę :)

 Baner PamperMamy

Mama ma za zadanie dokończyć zdanie "Moje dziecko jest dla mnie..." w komentarzu pod tym postem.
Oto regulamin mojego konkursu:
1. Organizatorem  konkursu jest PamperMama.
2. Sponsorem nagrody głównej jest firma MAM Baby (kolory produktów mogą się zmienić!).
3. Sponsorem drugiej nagrody – niespodzianki jest PamperMama.
4. Konkurs trwa od 13.05.2013r. – 26.05.2013r.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi 27.05.2013r na blogu PamperMamy (UWAGA! Zwycięzca zobowiązany jest podać swoje dane (adres i nr tel) w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników).
6. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod tym wpisem dokończyć zdanie: “Moje dziecko jest dla mnie…”
(UWAGA! Osoby, które nie posiadają bloga proszę o podanie adresu e-mail (w wypadku wygranej będę się kontaktować drogą mailową)).
7. Nagrody powędrują do dwóch osób z najciekawszymi wypowiedziami (miejsce 1. – nagroda główna, miejsce 2 – nagroda niespodzianka).
8. Należy wstawić powyższy baner na swoim blogu
(UWAGA, osoby nie posiadające bloga! Należy udostępnić baner na swoim Facebook’owym profilu).
9. Należy dodać naszego bloga do listy obserwowanych.
10. I (lub) polubić nasz profil na Facebooku.
11. Dane osobowe zwycięzców zostaną wykorzystane wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu zgodnie z Regulaminem.
Wszystkich zapraszam gorąco do zabawy i życzę powodzenia!!! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz