poniedziałek, 2 grudnia 2013

Siedem faktów o mnie


***
Serdecznie dziękuję mojej kochanej surrealistce za wyróżnienie Versatile Blogger.

Jest to pierwsze tego rodzaju wyróżnienie dla mojego bloga, czuję się zaszczycona i mam nadzieje, że sprostam zadaniu :)

Oto 7 faktów o mnie:
Fakt 1: Cały czas poszukuję swojego miejsca na ziemi. Aktualnie jest to Zielona Wyspa.
Fakt 2: Uwielbiam owoce morza... zwłaszcza małże i kalmary :)
 Fakt 3. "Mały Książe" to książka, która sprawia, że płaczę jak bóbr.
Fakt 4. Nie lubię siedzieć w miejscu; potrzebuję ruchu, aktywności, spacerów i poznawania nowego.
Fakt 5. Jestem filatelistką. Kiedyś bardziej aktywną (konkursy i wystawy, przynależność do PZF), dziś tylko kolekcjonowanie znaczków w klaserze.
Fakt 6. Film "American History X" bardzo mną wstrząsnął, ale od tego czasu Edward Norton to mój aktor numer 1!
Fakt 7. Nie wiem dlaczego, ale żaden kwiat doniczkowy w moim domu nie zagrzeje długo miejsca. Chyba nie mam do nich tzw. "ręki", bo wszystkie umierają :/

Ja wyróżniam:
  • Mamiczkę - za jej dobre rady i ciekawe recenzje :)
  • Anetę ze świata Karinki - bo lubię jej stylizacje :)
  • Mamajagę - za pokazywanie pozytywnych stron życia :)
  • Mamę Olę - za krakowską "świeżość" tematów :)
  • Magdę M. - bo u niej jest zawsze rodzinnie, domowo i ... ciepełkowo :)
Na wyróżnienie zasługują wszyscy moi czytelnicy, dlatego - każdego, kogo ominęłam, zapraszam do zabawy.
Zasady wyróżnienia:
1. Dziękujemy nominującemu na jej/jego blogu
2. Pokazujemy nagrodę VB u siebie
3. Ujawniamy 7 faktów dotyczących samego siebie
4. Nominujemy 10/15 blogów
5. Informujemy o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz