poniedziałek, 2 grudnia 2013

Test nr 3 - MAM Breast Pads

***
Nie tylko synek ma okazję wypróbować produkty firmy MAM! Mama również testuje i to nie byle co, bo wkładki laktacyjne - MAM Breast Pads :)


W pudełku znajduje się 30 sztuk wkładek laktacyjnych. Z moim nawałem pokarmu, wystarczy mi to na dwa, góra trzy tygodnie. Jestem jednak przyzwyczajona , że muszę często wymieniać wkładki. MAM oferuje produkt, który jest wygodny w użytkowaniu i jestem z niego bardzo zadowolona, polecam z czystym sumieniem każdej karmiącej mamie.
MAM Breast Pads to strzał w dziesiątkę! A oto dowody:
1.

Dla większego komfortu, wkładka wykonana jest z  bawełnianego -"oddychającego" materiału.
2.

Jest łatwa i wygodna w użyciu. Dzięki paskowi z klejem, wkładkę można szybko przykleić do stanika. Klej jest mocny, więc wkładka nie ma szans się przesuwać ani wylecieć.
3.

Wkładki MAM są ultracienkie, a mimo to doskonale absorbują wypływające mleko. Wiem, bo mam problem z nadmiarem pokarmu ;) Zwykłe wkładki już po kilku godzinach przeciekały, trzeba było je wymieniać, a MAM Breast Pads utrzymały wilgoć na swoim miejscu, bez mokrych i wstydliwych plam na bluzce :) Dodatkowym plusem jest fakt, iż wkładki są praktycznie niewidoczne pod bluzka lub koszulką. Dla mnie, bomba! :D
Niestety, to już ostatni produkt, jaki przyszło nam testować. Jesteśmy oboje z synkiem bardzo zadowoleni ze wszystkich towarów firmy MAM. Są kolorowe, bezpieczne, wygodne w użytkowaniu, godne polecenia.
Przypominam, że dla facebookowych fanów firma MAM ma 20% zniżki na zakupy w firmowym sklepie internetowym - TUTAJ

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz