poniedziałek, 2 grudnia 2013

Test nr 2 - gryzak Bite&Relax Phase 2

***
Wielkiego testowania w naszym domu ciąg dalszy :) Maluch testuje butelkę i gryzak. Ja testuję wkładki laktacyjne (o tym już jutro :) ).
Dziś opowiemy Wam, drodzy Czytelnicy o mini gryzaku firmy MAM.

Gryzak zawiera pudełko do sterylizacji i przechowywania.
Oto nasza fotorelacja:

Gryzak MAM polecany jest przez dentystów i pediatrów, co dla mnie jest dodatkowym atutem. Specjalne powierzchnie produktu działają jak akupresura przez co zmniejszają ból związany z ząbkowaniem. Relax Phase 2 został zaprojektowany tak, aby skutecznie dotrzeć do pojawiających się zębów trzonowych, ale w asortymencie firmy MAM są gryzaki przeznaczone dla siekaczy - dla każdego coś miłego :)
Ponieważ gryzaczek jest malutki i leciutki, zaczepiłam go do klipsa. Dzięki temu, Maluch nie jest w stanie go zgubić.
Podsumowując. Mini gryzaczek firmy MAM jest super! Polecamy gorąco i przypominamy, że jest on dostępny w internetowym sklepie MAM Baby TUTAJ.

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz