poniedziałek, 2 grudnia 2013

Testujemy z MAM

***
Muszę się pochwalić, że rozpoczęłam współpracę z firmą MAM Baby :) Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ lubimy akcesoria tej firmy. Dotarła do nas już paczuszka z produktami do testowania.


Do testowania otrzymaliśmy:
  • MAM Trainer butelka 220ml - producent opisuje butelkę jako "idealne połączenie funkcjonalności i wzornictwa. Niezwykle lubiana przez rodziców i dzieci — jest idealna podczas dynamicznych zabaw dziecka.
    • Z miękkim ustnikiem ułatwiającym przejście z karmienia piersią na kubek.
    • Niekapiąca. 
    • Łatwa do trzymania, idealna do używania poza domem.
    • Wykonana z materiałów wolnych od BPA.
  • Minigryzak Bite & Relax Phase 2 (od 4.miesiąca życia) - jest to gryzak specjalnie zaprojektowany dla dzieci w drugiej fazie ząbkowania, przeznaczony do zębów trzonowych.
    • Ultralekki minigryzak o innowacyjnym kształcie 3D, pobudza dziecko do ćwiczenia precyzyjnych ruchów.
    • 4 struktury powierzchni i 2 rodzaje materiału delikatnie masują dziąsła i zapewniają urozmaicenie podczas gryzienia. Idealny poza domem!
  • Mama będzie testowała MAM Wkładki laktacyjne, którym można w pełni zaufać. Zapewniają suchość przez dłuższy czas. To prawdziwy komfort dla mamy w okresie karmienia piersią, zapewniający dobre samopoczucie.
    • Bardzo cienkie i dyskretne.
    • Miękkie, wykonane z oddychających materiałów.
    • Maksymalna przyczepność.
    • 30 sztuk w opakowaniu.
     
    Wkrótce opublikuję nasze opinie i recenzje. Ahhh... nie mogę się już doczekać testowania! Zaczynamy z samego rana!!!
Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz