poniedziałek, 2 grudnia 2013

Wyniki konkursu!

***
Wybór tych dwóch, najlepszych odpowiedzi nie był taki prosty jak sądziłam :/ Starałam się bardzo przyłożyć, dlatego każdą wypowiedź czytałam i rozmyślałam nad nią po kilka razy. Każda z nich zasługuje na wyróżnienie i każda płynie prosto z serca.
  Nie będę przeciągać i przedstawiam Wam dwie zwycięskie wypowiedzi.

 I miejsce i nagroda główna sponsorowana przez firmę MAM:
Moje dziecko jest dla mnie... Ambicją, żeby co dzień stawać się lepszym człowiekiem Bezgraniczną miłością Celebracją zabawy Dotykiem ciepła Energią Fantastyczną odskocznią od problemów Granatem radości Hukiem okrzyków przy wygłupach Ideałem (jak każde dziecko dla mamy) Jasnością Kolorowym spełnieniem marzeń Lawiną uczucia Łaską Bożą Małym Pępkiem Świata Nieopisanym Skarbem Olśnieniem w chwilach zwątpienia Przyczyną, dzięki której nauczyłam się gotować Ratunkiem od nudy Sterem życia Tatusiowym klonem Uważnym słuchaczem Wszystkim Zapomnieniem o wszystkich troskach.
Gratulacje dla Alex Kol :)

II miejsce i nagroda niespodzianka od PamperMamy:
Moje dziecko jest dla mnie…codziennym słońcem, nawet w deszczowe dni, jest dla mnie pięknymi płatkami śniegu w mroźne popołudnie. Moje dziecko jest dla mnie…słodyczą której nie mam dość, jest dla mnie kwaśną cytrynką przy której nawet się nie skrzywię. Moje dziecko jest dla mnie…cudem na który czekałam całe lata, jest dla mnie istotą która pokazała mi jak kochać, jak dawać bezpieczeństwo i jak być odpowiedzialną. Moje dziecko jest…po prostu RADOŚCIĄ życia codziennego, dzięki niemu jestem spełnioną kobietą i SZCZĘŚLIWĄ MAMĄ.
Gratulacje dla Eweliny :)

Serdecznie gratuluję dziewczyny i proszę o kontakt w celu podania danych do wysyłki.
Z tego miejsca dziękuję także wszystkim, którzy napisali tyle pięknych i wzruszających słów o swoich dzieciach i wzięli udział w mojej zabawie! Jesteście cudowni i WIELKI SZACUN dla Was!!! :D

Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz